پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
باید با هدف درس خواند

باید با هدف درس خواند

- 1402/03/27

جمعی از دانشجویان رشته شیمی دانشگاه فردوسی و آزاد مشهد با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از نزدیک با حوزه صنعت و تولید آشنا شدند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای ایجاد امید و انگیزه در دانشجویان و با هدف آشنایی آنان از حوزه صنعت و تولید، جمعی از دانشجویان رشته شیمی دانشگاه فردوسی و آزاد مشهد در پارک علم و فناوری خراسان حاضر شدند.

مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان در این بازدید ضمن خیرمقدم به دانشجویان آنان را پیشران پیشرفت کشور معرفی کرد و گفت: توجه به نخبگان یکی از وظائف اصلی ماست و با همه توان از این قشر فرهیخته حمایت می‌کنیم.

وی افزود: یکی از مزیت‌های مهم استان خراسان رضوی بحث صنایع معدنی است که در این راستا دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علم شیمی می‌باید ورود جدی کنند و علاوه بر ایجاد شور و انگیزه با خلق ابداعات جدید در مسیر پیشرفت کشور حرکت کنند.

میرزائی شهرابی تاکید کرد: درس خواندن اصل است اما باید با هدف درس خواند یعنی در ابتدای راه بدانیم چرا این رشته را انتخاب می‌کنیم و چطور می‌توانیم به کشورمان کمک کنیم. 

وی با تاکید بر صرف تولید علم تاکید کرد: در این زمینه جایگاه بلندی داریم اما مشکل اصلی مصرف علم است که در این زمینه کوتاهی بسیار کرده‌ایم و به امید خدا با طرح‌های مبتکرانه دانشجویان به افق روشنتری خواهیم رسید.

در ابتدای این بازدید سید احسان کشمیری و محمد علی دشتی کارشناسان پارک علم و فناوری خراسان، همراه دانشجویان از شرکت‌های نانو تصفیه سبز، پترو اکسیر، طاها قالب توس و مجتمع آزمایشگاهی کارن بازدید کردند.  

یکی از برنامه‌های مستمر در پارک علم  فناوری خراسان آشنایی و معرفی شرکت‌های اثرگذار و موفق به نخبگان دانشگاهی است و در این حوزه روزانه پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان در پارک علم و فناوری خراسان هستیم.

دانلود پیوست خبر
مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.